zaterdag 29 oktober 2011

Dag 84: een hoogtepuntje, makkelijk, maar ozo leuk:)

Gisteren was ik de hele dag in een liefdes stemming, misschien wel omdat Joost en Alieke woensdag gaan trouwen.. Dus toen ik thuis kwam en iets moest verzinnen om te maken, kwam ik ineens met een van de betere ideeen van afgelopen tijd:) Een hartjes ketting/slinger/ding om op te hangen.

Wat heb je nodig:
- touw. (echt touw is leuk, want dat contrasteert zo mooi met de hartjes)
- Rode was.
- aluminiumfolie
- iets om te snijden en iets om gaatjes mee te prikken

How to:
- Smelt de was in je favo kleur, evt extra kleur erbij met een waskrijtje.
- Leg een groot stuk aluminiumfolie klaar, en vouw de randen omhoog
- Giet de gesmolten was op het aluminiumfolie
- Wacht tot de was gestold maar nog niet hard is
- Snijd de hartjes er uit (in mijn geval 2 grote, een kleine en een mini), en prik er een gaatje in voor het touw
- Wacht tot de was echt helemaal hard is, en haal dan de hartjes van het folie
- Nu kun je de hartjes aan het touw knopen..



Even ter afsluiting iets heel anders, donderdag had ik de Dies van mijn dispuut. We zijn naar schiphol geweest, en hebben daar heerlijk rondgelopen in onze galakleding. Dat is echt grappig, hoe mensen dan naar je kijken. Maar deze foto is gemaakt, en die wilde ik jullie niet onthouden:)

3 opmerkingen:

  1. Die panty....aiai... Voor woensdag maar gauw een betere uitzoeken.. :-)

    Enne.... de liefde is mooi Marieke, niet vergeten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben trouwens weer bij qua weblog lezen, jeej! Ook best een klus hoor?? ;-)

    En ik heb ontdekt dat ik wél kan reageren.

    Jij bent een held!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk, die hartjes. Was je al vergeten om verliefd te zijn? : )

    BeantwoordenVerwijderen