zaterdag 15 oktober 2011

Dag 72: bloemschikken voor Ma Hamming

Mama Hamming is morgen jarig, dus wij gaan daar zometeen naar toe. Laatst had ik al bedacht dat die halloween/herfst kaars sowieso een cadeau voor haar is, omdat het haar favoriete kleuren zijn (volgens mij) en ze van zelfgemaakte dingen houdt. Dus ik dacht: ik ga er een bloemstuk omheen maken. Dat was makkelijker gezegd dan gedaan. Wat een gepriegel met bloemen, te weinig en onhandig groen opvul materiaal, en compositie. Uiteindelijk is het dit geworden. Het is niet briljant mooi, maar voor een eerste keer bloemschikken best prima gelukt, vind ik:)
en voor mama Hamming, als ze dit leest: Gefeliciteerd met uw verjaardag!

PS: Hebben jullie gezien dat ik een tabje 'winkel' heb gemaakt?

1 opmerking:

  1. Mama was er blij mee, ze verwees me zelfs naar je blog! Het is prachtig en volgens Esther past het wel bij oma.

    BeantwoordenVerwijderen