maandag 3 oktober 2011

dag 60, 2 maanden gehad, nog 10 te gaan;)

Wat een lekker hectische dag was vandaag.. Mijn baas is per direct ontslagen, dus waarschijnlijk voorlopig nog steeds geen tijd om nieuwe dingen te leren op mijn werk.. Hoewel, ik mocht vandaag zonder enige uitleg wel met 'de boekjes' (dat zijn de tijdschriften in normale taal) bezig, want dat heb ik bij Roodbeen ook gedaan, en kon ik waarschijnlijk nog wel:). Dus vanavond lekker moe op de bank, weer een nieuwe toepassing van oude plastic tassen uitgeprobeerd. De kralen zijn niet helemaal netjes verdeeld, maar verder vind ik het wel leuk geworden!
Hoe je dit maakt? knip uit een plastic tas repen van +- 1 cm breed, en ga daarmee vlechten. Rijg af en toe een kraal om het plastic. Maak dan nog 2 vlechten, en vlecht die 3 strengen weer in elkaar. Tadaa:)

ps: Vanaf gisteren kan iedereen met een google account ook gewoon op mijn blog reageren. Je hoeft niet meer perse een blog te hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten