maandag 10 oktober 2011

dag 67: een dies/gala/feest ketting.

Vandaag wilde ik eigenlijk alvast iets voor halloween maken, gewoon voor jullie, ter inspiratie. Maar helaas had ik niet erg veel inspiratie behalve een lantarentje schilderen, wat voor nu teveel werk is, en nagels lakken in halloween thema, maar dat lukte nog niet zo, daar moet ik nog even wat op oefenen.

Dus heb ik vandaag eindelijk een ketting gemaakt van kralen die ik al heel lang bij elkaar lagen. Een hele mooie combinatie van paars en zwart, wat mij betreft dies waardig:)

Hoe je hierbij komt? gewoon lekker met kralen spelen en mooie combinaties bij elkaar zoeken. voor deze ketting heb ik 4 verschillende mooie kralen met steeds een minikraaltje ertussen gebruikt, en tussen de groepjes kralen knijpkralen, om de kralen wat beweging te geven.

Dat halloween komt een andere keer wel..

2 opmerkingen:

  1. Zeker weten dies waardig. Al een mooie jurk er bij???

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee, nog niet. En aangezien ik de jurk eigenlijk niet in deze kleuren wil maar meer in goud en blauw tinten, verwacht ik niet dat ik hem zelf om ga doen. Maar wie weet...

    BeantwoordenVerwijderen