zondag 23 oktober 2011

dag 79 en 80: etiketten en papier mache

De laatste tijd vind ik het lastig om tijd te maken voor mijn project. Ik heb het erg druk met mijn werk, de dies, en af en toe ook nog wat studeren. De vraag die afgelopen dagen meerdere keren door mijn hoofd heeft gespookt is: tot hoever ga ik hier mee door... Hoe leuk is het nog om als je een hele dag van 7 tot 5 gewerkt hebt, en daarna nog een vergadering of iets anders hebt, om dan nog helemaal iets te maken en er een blog over te schrijven.. Voorlopig ga ik nog wel door, want ik wil de 100 bereiken. En eigenlijk vind ik sowieso dat ik nu niet moet gaan stoppen. Dus waar dit hele verhaal op neer komt, is dat ik komende tijd wel elke dag wat wil blijven maken, maar de blog ga ik waarschijnlijk iets minder frequent bijhouden, eens in de 2, 3 dagen een post.
Maar genoeg gezeurd... Gisteren zijn FJ en ik bij Jantine langs geweest, en ik had half in mijn hoofd om daar iets te maken. Uiteindelijk hebben we daar 3,5 potje kolonisten gespeeld, en heb ik niet meer echt iets kunnen maken. s Avonds gingen we nog naar Anthon en Erwin, dus ik heb nog even 2 flessen uit de enorme voorraad gehaald, daar 2 etiketten voor gemaakt, en klaar is Marieke:)

Vandaag  had ik eindelijk een dagje niet zoveel te doen. Uiteindelijk heb ik alsnog een heleboel uur dingen zitten regelen, maar dat was niet heel erg. Behalve dat ik daardoor eigenlijk niet heel veel zin meer heb om aan de site te werken.
Wat ik nog wel gemaakt heb, is een kommetje van papier mache. Ik ben heel benieuwd of het afwasmiddel ook zo werkt als beloofd, dus of ik het straks nog eruit krijg, en dat niet alles straks aan het echte schaaltje is vastgeplakt, maar dat zien we nog wel. Tot zover ben ik er iig best tevreden mee, nu alleen nog de buitenkant verven, als alles droog is.
PS: die kruidkoek van donderdag was echt ontzettend lekker! echt een aanrader!

1 opmerking:

  1. Kolonisten spelen was ook leuk! Maar eh... je mag gerust eens terug komen om een dagje lekker samen te naaien, met of zonder FJ!
    Wel doorgaan en niet elke dag een blogje met foto lijkt mij een goede optie. Wat is er tegen om twee dagen tegelijk te posten?

    BeantwoordenVerwijderen