zondag 2 oktober 2011

Dag 58 en 59: in het teken van cadeaus en opknappen

dag 58: in between parties.
Na het feestje van Dianne en Dieuwke duurde het even voor ik weer een beetje kon opstarten.Rond die tijd zaten we echter al in de trein naar Rotterdam, om op kraamvisite en naar de taptoe te gaan. Dus ben ik weer bezig geweest met iets wat ik ook in de trein kon maken, en wat dit weekend heel goed van pas kwam: Cadeaukaartjes. Eigenlijk wil ik die echt gaan ontwerpen en printen om steeds bij een cadeau als soort van visitekaartje te geven, maar nu moest ik het doen met wat ik in de trein bij me had: papier, een mooie agenda en plakband. Ik heb er nog maar 2 van de 4 over, 1 zat op de uil, die door kraammoederlief meteen omgedoopt werd tot potentieel lievelingsknuffel:) De andere zat bij een vroeg verjaardagscadeautje voor Aline.

dag 59: nog even genieten van het heerlijke weer!
Vandaag eerst lekker uit geslapen, en daarna in het parkje om de hoek lekker samen ontbeten... hoe fijn is dat:) Nu even een uurtje binnen om mijn favoriete schoenen te repareren en te bloggen. (hoewel de blog pas na de kerkdienst online komt).
Zo zagen mijn schoenen er vanmorgen uit:

En zo zien ze er nu uit, de zool zit er bij beide schoenen weer netjes aan vast gelijmd. Ik heb hiervoor sieradenlijm gebruikt, omdat die redelijk kleurloos opdroogt, en in principe enorm sterk is. De cruciale vraag hierbij, gesteld door Jaap A: valt repareren ook onder iets maken? Wat mij betreft wel, maar vinden jullie dat ook?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten