dinsdag 18 oktober 2011

dag 75, envelop cadeauverpakkingen

Vandaag heb ik mijn eerste verkochte ketting overgedragen:) (hoewel, niet mijn eerste verkochte ketting, ik heb al kettingen verkocht via Handmade in Leeuwarden) Maar daarvoor wilde ik wel een mooie cadeauverpakking. Ik heb de hele dag lopen denken wat ik zou gaan maken, maar het wilde niet echt. Uiteindelijk kwam ik op het idee om het envelopje wat ik al jaren maak, en ooit nog van mijn opa geleerd heb, te pimpen.

hierbij een how to, want het is zo makkelijk, als je geen envelop bij je hebt, maar wel a4tjes.
Ik denk dat de foto's wel voor zich spreken.

Oh, en een vraagje voor de fanatiekere bloggers onder ons: Hoe maak je 2 foto's naast elkaar? want dat zou hier toch wel handig zijn.





1 opmerking:

  1. Leuk envelopje...
    Ik probeer altijd te schuiven met de foto's nadat ik ze geupload heb. Soms lukt het me wel, soms niet. Maar jouw man weet alles van HTML, die zou het wel moeten weten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen