maandag 17 oktober 2011

Dag 74, een bestelling voor Rianne

Na het bericht over de winkel kreeg ik een mailtje van Rianne dat ze wel wat wilde bestellen, in haar kleuren, iets wat overal bij past. Dat vond ik wel een lastige opdracht, omdat het wel heel open gelaten werd.. Vanavond heb ik iets gemaakt waarvan ik hoop dat ze het mooi vindt, want het is een iets grovere ketting dan ze normaal draagt, denk ik.

De kleur is slecht te zien hier, het is een bruin-paarse ketting, met grotere rode en paarse kralen. (Rianne, ik weet dat je deze kleuren zelf al helemaal niet kunt onderscheiden, maar ze staan je wel:) )
Nog even hoe je dit maakt: rijg eerst een streng kralen, met de 5 grote kralen erin. Voeg dan nog 2 strengen toe,  en zorg dat je de tussenstukken steeds even lang houdt.
Binnenkort ga ik in een blog laten zien hoe ik de kettingen en armbanden afhecht. Dat is nog niet op een enorm professionele manier, maar het voldoet tot dusver prima!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten