donderdag 27 oktober 2011

dag 82 en 83

Ok, misschien doe ik stiekem toch wel teveel de laatste weken. Vanochtend ging mijn wekker niet af, waardoor ik niet meer naar mijn tentamen kon.. Vervolgens moest ik van FJ maar verder slapen, omdat ik nogal moe en een beetje ziekjes ben. Komt ie me om half 1 weer wakker maken... gewoon meer dan klokje rond geslapen! (lag er om half 12 in). Nouja, dat was gek.
Gisteren was best leuk, want na werk, en een heleboel geregel voor dies en andere dingen hadden we weer facgroep film. Gijs was de vorige keer zo weg van de popcorn, dat hij nu zelf even mais gekocht had om te poppen. en kijk dit eens... schattig he? Koos had ook weer zijn 'high' momentje van de week:).

Tussen alle bedrijven door heb ik nog even wat halloweenerigs gemaakt. Als ik een halloween feestje had zou ik ze indoen, anders niet, want daar zijn ze niet mooi genoeg voor.  Dit was trouwens nog best lastig, om uit zulk dik karton zulke kleine driehoekjes te snijden. Het belangrijkste daarvoor, heb ik wel gemerkt, is een echt scherp mes. En natuurlijk, altijd eerst even oefenen op een ander stukje karton!
Op deze foto zijn ze nog niet af, maar ik wilde die foto vast hebben, omdat ik het anders de hele avond nog in mijn hoofd zou hebben.
Het leuke is, voor vandaag heb ik eigenlijk nog geen idee wat ik ga maken. Het komt er op neer dat ik tussen +- half 6 en half 7 de tijd heb. Ik neem wel een Flow mee in de tram, als ik zo half Amsterdam af ga reizen, om allemaal gegraveerde amstelglazen en cadeaus voor zaterdag op ga halen. Dus rond 6 uur kun je een update van de blog van vandaag verwachten:)

UPDATE:
4 manieren om kleine cadeautjes in te pakken.
Zelf vind ik denk ik rechtsboven het leukst: strak inpakken, en de bovenkant bij elkaar vinden met een lintje.
Linksboven heb ik gewoon alle hoeken bij elkaar gebonden, links onder heb ik de zijkanten opgerold, en toen bij elkaar gebonden, en rechtsonder gewoon strak ingepakt.

1 opmerking:

  1. Of je hebt ons virusje te pakken... Ik was toch zo moe zaterdag? Zondag tot dinsdag diarree en heel veel slapen, nu gaat het weer. David had het ook!
    Wel jammer van je tentamen...

    BeantwoordenVerwijderen