woensdag 19 oktober 2011

dag 76: over wat je allemaal kunt doen met de clipjes die van bier/frisdrankblikjes komen.

Zoals ik gisteren al zei: Ik had echt geen tijd gisteren. Dus toen we na een heel diepzinnige kring over zin/onzin van lijden, en daarna zelfs over de zin van het leven eindelijk klaar waren, besefte ik dat ik nog niks gedaan had. Mijn eerste ingeving was om de clipjes van de bierblikjes af te slopen, en daar vandaag dan iets moois mee te maken. Maar 4 clipjes is eigenlijk te weinig, dus ik heb er niet iets heel briljants mee kunnen maken, eigenlijk ben ik gewoon niet tevreden. Om jullie toch wat leuks mee te geven heb ik even gegoogled naar foto's  van wat je er allemaal mee kunt doen, als je een poosje spaart.
Dit is de goede versie van mijn projectje..
Soda Can Tabs Earrings

Of een armband met elastiek.

overigens, nog een leuk idee voor een blikje, wat ik misschien ook nog wel eens ga maken:
http://www.bigbigforums.com/arts-crafts/555144-ashtray-made-soda-beer-can.html

2 opmerkingen:

  1. Haha, herinner je nog hoe hard ik werd uitgelachen op de middelbare school, met een riem en oorbellen en een skateketting van die dingen? Jij bent het levende voorbeeld dat alles creatief gebruikt kan worden wanneer de tijd er rijp voor is :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kon ze me idd herinneren van toen, wist niet meer dat jij dat was... Ik vond het iig altijd heel cool! alleen ik dronk nooit uit blikjes, dus ik kon het toen zelf niet maken..

    BeantwoordenVerwijderen