zaterdag 22 oktober 2011

dag 78: hoe je zo mooi 2 kleuren in een cocktail krijgt.

Vandaag (of eigenlijk gisteren) heb ik iets heel leuks gedaan. Ik heb +- 300 flessen alcohol houdende drank (wijnen, likeurtjes, gluhwein en advocaat) gekocht, voor de luttele prijs van 200 euro. 60 flessen hiervan gaan we gebruiken voor de dies. wat we met de andere 240 flessen gaan doen moeten we nog bedenken. Maar we vinden er vast iets leuks voor:) 1 van de flessen likeur, de blue curacao heb ik meegenomen naar Alieke, waar ik er deze mooie cocktail van gebrouwen heb. Sorry voor de slechte kwaliteit foto, maar ik had alleen een telefoon bij de hand, geen camera.

Hoe je dit maakt? Zorg dat je eerst het sap (in dit geval grapefruitsap) in het glas giet, en daarna heel voorzichtig langs de zijkant de likeur in het glas gieten. De likeur komt dan heel mooi onderin het glas. Andersom werkt het niet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten