vrijdag 7 oktober 2011

dag 63: onderweg iets moois maken.

Vandaag was ik vrij, maar ben ik toch de hele dag druk geweest. Vooral met diescommissie dingen, maar ook met familie bezoekjes. Voor de dies heb ik mooi papier uitgezocht om de uitnodigingen op te printen. Ik ben zelf wel heel tevreden iig:).

Onderweg daar naartoe zat ik te brainstormen over wat ik vandaag zou maken. Ik wilde iets maken voor mijn nieuwste nichtje, Silke. En eigenlijk wilde ik weer iets met een uil maken, gewoon omdat het kan. Terwijl ik aan het schetsen was kwam ik erachter dat een slab heel erg dezelfde vorm heeft als een uil. Dus het wordt een uilenslab. Vandaag heb ik het slab gedeelte gemaakt. Het uilige komt later nog een keer. Waarschijnlijk niet als project, maar gewoon tussendoor. Natuurlijk zal ik het eindresultaat wel hier laten zien!

Morgen ga ik met de diescommissie een weekend naar duitsland. Dat betekent dat er morgen en overmorgen (dat is vrijdag en zaterdag) niets online gaat komen, maar zondag avond een extra lange blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten