dinsdag 21 februari 2012

dag 199 en 200! dikke sjaal, en zomerse armbanden;)

Ik merk dat ik de laatste tijd door mijn inspiratie heen ben, at last.. De meeste dingen die ik leuk vind om te doen heb ik al veeeel te vaak gemaakt, en andere dingen vind ik lastig om mee te beginnen. Dus weet ik steeds niet zo goed wat ik moet doen...
Gisteren heb ik maar mijn kast afgezocht en ik vond bolletjes draad wat ik voor sinterklaas heb gekregen. Dat draad is alleen heel lastig te verwerken tot iets leuks. Uiteindelijk heb ik er deze sjaal van gemaakt. een beetje kort en gek, maar wel heel lekker warm:)


Vandaag ben ik weer eens met oude plastic tassen bezig geweest. Ik heb repen geknipt van een steps tas, en die in elkaar gevlochten, en de uiteinden bij elkaar gebonden met naaigaren. easy as that.
Het kaartje zat aan mijn nieuwe jas vast. Ik kan altijd heel blij worden van dat soort dingen:)

PS: Zaagmamma en Nelleke: ik heb jullie kaartjes besteld. Als jullie het leuk vinden kunnen we ook met een wat grotere groep gaan, dat de rest eigen kaartjes bestelt voor de beurs. Het lijkt mij iig erg leuk:) Let op: mannen hoeven niks te betalen voor de beurs, ze mogen gratis mee, kijk maar op de site...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten